"נחליף בכל הארץ את הנציגים שלנו שמחזיקים בשני תפקידים"

    כאן עלתה השאלה, אם אותם חברי מועצות לא יוכלו לשאת בשני תפקידים, האיך הם יתפרנסו? "אנחנו רק בשלב של מיפוי, אבל זו שאלה נכונה, כשנבחן נראה ונצטרך לשקול גם את השיקול הזה, אבל ברור שברגע שמחזיקים בכמה תפקידים יש גם ניגוד עניינים וזה גם מפריע להם בעבודה עצמה"
    דוד לזר No Comments on "נחליף בכל הארץ את הנציגים שלנו שמחזיקים בשני תפקידים"

    האם יש לעשרות חברי מועצות הערים מטעם ש"ס סיבה לחשוש? • הבוקר סיפר ח"כ מרגי ב'קול חי' כי כבר לפני כחודש ימים יו"ר המפלגה דרעי כינס כמה מחברי הכנסת מהמפלגה והורה להם להתחיל במיפוי מדוקדק

    יו"ר ועדת החינוך, ח"כ יעקב מרגי צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    כאן עלתה השאלה, אם אותם חברי מועצות לא יוכלו לשאת בשני תפקידים, האיך הם יתפרנסו? "אנחנו רק בשלב של מיפוי, אבל זו שאלה נכונה, כשנבחן נראה ונצטרך לשקול גם את השיקול הזה, אבל ברור שברגע שמחזיקים בכמה תפקידים יש גם ניגוד עניינים וזה גם מפריע להם בעבודה עצמה"
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האם יש לעשרות חברי מועצות הערים מטעם ש"ס סיבה לחשוש? הבוקר (שלישי) סיפר ח"כ יעקב מרגי מ'שס' למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' כי כבר לפני כחודש ימים יו"ר המפלגה שר הפנים אריה דרעי כינס כמה מחברי הכנסת מהמפלגה והורה להם להתחיל במיפוי מדוקדק של ההון האנושי של ש"ס בכל הארץ, וזאת במטרה לבחון את המשך תפקידם של חברי מועצות שמשמשים ביותר ממשרה אחת.

    מרגי הגיב לדיווח של כתב 'כיכר השבת' וטען כי מדובר במגמה של החודש האחרון והדברים ידועים לכל לאחר שדרעי דיבר עליהם בשבת ההתאחדות של ש"ס שהתקיימה במלון רמדה בירושלים.

    לדבריו של מרגי, "הייתה לי שיחה עם ר' אריה, הוא רצה להעצים את חברי המועצה והרשויות, התחלנו תהליך של מיפוי, מוסדות, חברי מועצה ובעלי תפקידים, הגענו למסקנה שעם הכוח שלנו אפשר להיות מכפיל כוח".

    על הטענה כי הדברים לא היו ידועים אמר מרגי כי "מי שלא מכיר יכול לחשוב ככה, אני במהלך הזה מעל חודש, בשבת שהתקיימה כולם שמעו על העצמת כוח הנציגים, וזה יהיה בכל הארץ, מי שיהיה בידיו 2 תפקידים ויותר לא יישאר, נעשה שיקוף".

    מרגי לא הסכים להתייחס לשמות ספציפיים ואמר כי "כשנגיע לשמות נראה בדיוק כל אחד לגופו, אם יהיו חברי מועצה שתפקיד נוסף מפריע להם לתפקיד הציבורי – הם יאלצו לבחור בין שני התפקידים, והכל בהנחייתו של אריה דרעי, ואם אתם עדיין לא מאמינים לי תבואו למשרד שלי ותראו את הניירת".

    כאן עלתה השאלה, אם אותם חברי מועצות לא יוכלו לשאת בשני תפקידים, האיך הם יתפרנסו? "אנחנו רק בשלב של מיפוי, אבל זו שאלה נכונה, כשנבחן נראה ונצטרך לשקול גם את השיקול הזה, אבל ברור שברגע שמחזיקים בכמה תפקידים יש גם ניגוד עניינים וזה גם מפריע להם בעבודה עצמה".

    לסיום הבהיר כי "המסקנות הן לא שחור ולבן, אנחנו בשלבים של מיפוי, אריה דיבר איתנו לפני חודש, המהלך רק חיובי, הוא מכפיל כוח".

    אתה לא חושש שהתהליך הזה יגרום לנציגים לקחת שוחד כי לא תהיה להם פרנסה? יש עשרות חברי מועצות עיר של ש"ס, כמה מתוכן מתפרנסים מעבודה הציבורית שלהם? כמעט 10 אחוז והם לא מקבלים שוחד".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות